Friday, October 24, 2008

WILD-X

Saya dikesan menghadapi tekanan darah tinggi sejak 1978 iaitu ketika baru berusia 25 tahun. Bersabit dengan masalah tersebut saya dinasihatkan supaya mengambil Metoprolol Tartate pada kadar 300mg (2 kali sehari dengan setiap pengambilan 150mg). Menurut kajian perubatan sebagaimana yang diberitahu oleh doktor, pengambilan dadah berkenaan dalam tempoh yang lama boleh mengakibatkan seseorang lelaki menghadapi masalah kekurangan tenaga seks. Pada 1999 saya telah diserang angin ahmar (stroke) ketika berumur 46 tahun sehingga menyebabkan sebahagian badan jadi lumpuh. Walau bagaimanapun tenaga seks saya masih boleh bertahan tetapi ‘cepat tewas’ biarpun zakar masih tegang. Saya merasa kasihan kepada pasangan (isteri) bila mendapati dia seperti tidak puas dan ini menyebabkan saya rasa bersalah. Selepas mengamalkan WildX selama 3 hari didapati ada perubahan kerana saya boleh bertahan dalam tempoh yang agak lama dan dapat memuaskan pasangan. Alhamdulillah. Saya bertekad untuk terus menggunakannya. Bagi mereka yang menghadapi masalah seperti saya jangan ragu-ragu mengamalkan WildX. (019-4177317, Lelaki Melayu).

1 comment:

Unknown said...

Saya secara tak sengaja melayari blog sdr ini yg diperolehi melalui Siasah. Saya sedih membaca pengalaman perit sdr. Diharap sdr tabah mengahadapi ranjau kehidupan ini.

Berbanding sdr yg telah agak lama di alam siber, saya pula baru membina blog ini dalam seminggu ini. Ada 2 blog saya : blog pertama mengenai isu semasa dan blog kedua yang lebih peribadi. Jika ada masa, jemputlah ke blog saya yg tidak sepertinya itu.